Яку гарантію ми надаємо на свої товари?

На всі товари, представлені на нашому сайті, діє офіційна повна гарантія від виробника. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон, що входить в стандартну комплектацію обладнання. При отриманні товару обов'язково перевіряйте комплектність і відсутність видимих дефектів товару.

    Терміни гарантії для різних видів інструментів встановлюються на такі періоди часу:

  • - бензопили - 18 міс .;
  • - бензотріммер - 30 міс .;
  • - електропили - 24 міс .;
  • - електротріммери - 18 міс.;
  • - мотопомпи - 12 міс.;
  • - мотобури - 12 міс.;
  • - газонокосарки електричні - 12 міс.;
  • - газонокосарки бензинові - 12 міс.;
  • - акумуляторні ножиці - 12 міс.;
  • - верстати для заточування ланцюга - 18 міс.
Що мається на увазі під повною гарантією від Tatra Garden?

Компанія Tatra Garden зобов'язується при настанні гарантійного випадку виконати безкоштовний ремонт обладнання протягом 3 днів (без урахування часу пересилання), а якщо це неможливо, то замінити обладнання новим. Всі транспортні витрати з доставки товару на гарантійний ремонт бере на себе виробник.

Компанія Tatra Garden зобов'язується при настанні гарантійного випадку виконати безкоштовний ремонт обладнання протягом 3 днів (без урахування часу пересилання), а якщо це неможливо, то замінити обладнання новим. Всі транспортні витрати з доставки товару на гарантійний ремонт бере на себе виробник.

Гарантійний ремонт здійснюється в тому випадку, коли в процесі діагностики в авторизованому сервісному центрі був виявлений брак виробника чи інший дефект, який виник через незалежні від користувача обставинам. Для розгляду претензії на гарантійний ремонт користувач обов'язково повинен надати гарантійний талон, заповнений належним чином: без виправлень, зі штампом продавця, зазначенням дати продажу і підписом клієнта.

В яких випадках покупцеві може бути відмовлено в гарантійному обслуговуванні?

    Компанія Tatra Garden не приймає обладнання на гарантійне обслуговування при наявності хоча б однієї з таких умов:

  • - гарантійний талон відсутній або заповнений неналежним чином;
  • - були порушені вимоги інструкції з безпеки;
  • - інструмент був використаний не за призначенням;
  • - були перевищені допустимі експлуатаційні навантаження і / або стався перегрів пристрою;
  • - розбирання і ремонт були зроблені особами, які не мають на те повноважень;
  • - є механічні пошкодження виробу;
  • - виникли дефекти, викликані засміченням вузлів і компонентів, не своєчасна заміна витратних матеріалів, використанням витратних матеріалів низької якості або не призначених для цього типу пристрою;
  • - обладнання піддалося впливу підвищеної вологості або потрапили на нього рідин;
  • - не було дотримано правила транспортування і зберігання.
На які деталі гарантія не поширюється?

    Виробник не виконує гарантійний ремонт і / або заміну наступних деталей і компонентів:

  • - витратних матеріалів;
  • - швидкозношуваних деталей (пластикові частини корпусу, зарядний пристрій в зборі і т. п.);
  • - двигуна, якщо він вийшов з ладу внаслідок засмічення або перевантаження;
  • - мережевого вимикача, якщо на ньому є сліди додатки надмірних зусиль або забруднення;
  • - деталей, які зазнали інтенсивної експлуатації.

Цей список може відрізнятися для різних типів виробів. Він приводиться в гарантійному талоні, що додається до кожного пристрою.

Гарантія також не поширюється на профілактичне обслуговування (чищення, регулювання, змащення, заміну витратних матеріалів).

У разі відмови в гарантійному обслуговуванні витрати на доставку в сервісний центр і проведення діагностики покриваються за рахунок замовника.

Негарантійний ремонт і профілактичне обслуговування оплачуються окремо за попереднім погодженням.

Термін гарантії продовжується на час перебування виробу в гарантійному ремонті.

Куди звертатися в разі настання гарантійного випадку?

При виникненні несправностей обладнання телефонуйте на будь-який з номерів нашого Call-центру або номер «Гарячої лінії», зазначені у верхній частині сайту і на сторінці «Контакти».

Координацією відправки в авторизований сервісний центр займаються наші менеджери. Детальніше про процедуру взаємодії з сервісним центром читайте на сторінці «Сервісний центр».

Чи можна повернути куплений товар?

Ви можете повернути товар належної якості, що не був в експлуатації, протягом 14 днів з моменту покупки. Це право гарантоване Законом України «Про захист прав споживачів».

    Для здійснення повернення повинні бути дотримані наступні умови:

  • - на товарі немає слідів експлуатації;
  • - збережена повна комплектація товару і не порушена цілісність упаковки;
  • - збережені всі ярлики і заводське маркування.

При виникненні будь-яких питань, пов'язаних з гарантією на обладнання, звертайтеся до наших менеджерів.