Телефон сервісного центру :   (050) 428-73-93 або (067) 571-23-23

Сервісний центр

Ми подбали про те, щоб у вас було менше клопоту з обладнанням, яке вийшло з ладу. Тому більшу частину робіт з його доставки до авторизованого сервісного центру ми взяли на себе.

Крім того, ми прагнемо максимальної прозорості у взаєминах з нашими клієнтами. Тому будемо інформувати вас за допомогою SMS про всі етапи переміщення обладнання.

Основні етапи роботи з обладнанням, яке вийшло з ладу:

  • 1. Ви повідомляєте про ситуацію, яка виникла, зателефонувавши на один з номерів Call-центру або телефон «Гарячої лінії», зазначені у верхній частині сайту і на сторінці «Контакти».

  • 2. Наші менеджери аналізують отриману інформацію і приймають рішення про необхідність відправлення обладнання на сервісне обслуговування. Відбувається оформлення заявки.

  • 3. Вам приходить SMS з реквізитами одержувача — нашої служби логістики. На вказану адресу Ви відправляєте обладнання, яке вийшло з ладу.

  • 4. Представники нашої служби логістики отримують обладнання на пошті і відправляють його в авторизований сервісний центр.

  • 5. До Вас приходить SMS про те, що обладнання доставлене на сервісне обслуговування.

  • 6. Фахівці авторизованого сервісного центру проводять діагностику, в разі необхідності зв'язуються з Вами для уточнення претензій до роботи устаткування.

  • 7. Проводиться ремонт техніки.

  • 8. Товар упаковується і відправляється на Вашу адресу.

  • 9. Ви отримуєте номер транспортної накладної для отримання обладнання на відділенні транспортної компанії.

  • 10. Забираєте техніку і працюєте нею далі.