Телефон сервісного центру :  (050) 448-41-37 або (067) 571-23-23

ПРАВИЛА ЗВЕРНЕННЯ ДО СЕРВІСНОГО ЦЕНТРУ

  • У період гарантійного терміну Компанія Tatra Garden покриває всі витрати, пов'язані з доставленням товару до сервісного центру, за винятком випадків в п 2. даних Правил.
    Служба доставлення - ТОВ «НОВА ПОШТА
    Умови доставлення - «склад-склад»
    Адреса доставлення товару - м. Харків, Нова пошта, відділення закритого типу №555
  • Користувач покриває всі витрати, пов'язані з доставленням товару до сервісного центру, в тому випадку, якщо:
    1. в процесі діагностики несправність товару не підтвердилася, і товар функціонує відповідно до його характеристик;
    2. буде виявлено, що Користувач порушив правила експлуатації товару, в результаті чого автоматично втрачає право на гарантійне обслуговування;
    3. термін гарантії закінчився;
    4. товар, який направляється на діагностику, придбаний в іншого постачальника.
    5. Користувач на свій розсуд вибрав нестандартні умови постачання: Flat-бокс, бокс пластиковий, палетні борти дерев'яні, обрешітку.
  • Відправлення товару відбувається в оригінальному опакованні. У разі, пошкодження або відсутності оригінального опаковання, Користувач своїм коштом забезпечує інше опаковання аналогічне до оригінального за розмірами та щільністю, включаючи будь-який вид додаткового опаковання, запропонованого ТОВ «НОВА ПОШТА».
  • Товар відправляється до сервісного центру при наявності повної комплектації:
    1. Мотокоса/мотобур блок двигуна в зборі з ручкою управління, гарантійний талон;
    2. Бензопила/електропила: блок двигуна в зборі, гарантійний талон;
    3. Електротример: всі елементи виробу, гарантійний талон;
    4. Генератор бензиновий/мотопомпа бензинова: генератор, гарантійний талон;
    5. Мийка високого тиску: апарат, шланг, пістолет, регульована насадка, гарантійний талон;
    6. Газонокосарка: всі елементи виробу, гарантійний талон.
  • Комплектність іншого товару попередньо узгоджується із сервісною службою в процесі оформлення заявки на ремонт.

  • Перед відправленням товару Користувач зобов'язується здійснити наступні дії:
    1. вилучити всі додаткові аксесуари, залежно від типу виробу: шина, пильний ланцюг, набір інструментів, ремінь через плече тощо. Сервісний центр не несе відповідальності за збереження додаткових аксесуарів.
    2. очистити товар від слідів експлуатації (бруд, тирса, трава та ін.) Якщо виріб сильно забруднений, що не дозволяє повноцінно провести діагностику, з Користувача стягується плата за чистку товару.

ПРАВИЛА ЗВЕРНЕННЯ ДО СЕРВІСНОГО ЦЕНТРУ

Гарантійний ремонт здійснюється в разі, якщо в процесі діагностики в уповноваженому сервісному центрі буде виявлений брак Виробника або інший дефект, що проявився без провини Користувача. Компанія Tatra Garden гарантує належну роботу продукції, що випускається за умови дотримання всіх правил експлуатації, викладених в інструкції. Для розгляду претензії обов'язкова наявність гарантійного талона, заповненого належним чином: наявність штампа продавця, дати продажу.

Користувач втрачає право на гарантійне обслуговування до закінчення встановленого терміну в наступних випадках:

  1. відсутній, заповнений неналежним чином гарантійний талон або в ньому є виправлення;
  2. не дотримано або порушено одне з правил експлуатації, викладених в інструкції з експлуатації;
  3. інструмент використовувався не за призначенням;
  4. несправності, пов'язані з невідповідністю характеристик мережі живлення або неправильним підключенням до мережі;
  5. перевищені допустимі експлуатаційні навантаження, виник перегрів інструменту (при недотриманні циклу робота/відпочинок);
  6. ремонт, зміна конструкції або модернізація будь-яких вузлів виробу не уповноваженими на те особами;
  7. дефекти, спричинені використанням мережевого шнура/подовжувача невідповідного перерізу;
  8. дефекти, що виникли внаслідок використання виробу з пошкодженим мережевим шнуром;
  9. засмічені вентиляційні отвори;
  10. внутрішні вузли виробу засмічені пилом, тирсою або будь-якими іншими сторонніми частинками;
  11. мають місце механічні пошкодження виробу;
  12. дефекти, викликані несвоєчасною заміною витратних матеріалів або технічних рідин;
  13. дефекти, спричинені використанням витратних матеріалів/технічних рідин низької якості або не призначених для цього виробу;
  14. несвоєчасне технічне обслуговування та догляд, що спричинив собою вихід з ладу;
  15. є сліди впливу на інструмент рідин або вологого середовища зберігання (використання);
  16. вплив на виріб занадто низьких/високих температур;
  17. порушення правил зберігання і транспортування;
  18. вплив природних явищ (непереборні природні сили), вплив тварин і комах.

Гарантія не поширюється протягом всього гарантійного терміну на:

  1. витратні матеріали: ручний пристрій запуску, різальна гарнітура, фільтри, свічка запалювання, захисний кожух, набір інструментів (актуальний перелік міститься в інструкції з експлуатації);
  2. деталі, які швидко зношуються (актуальний перелік міститься в інструкції з експлуатації);
  3. деталі, які зазнали природного зносу за короткий проміжок часу, у зв'язку з інтенсивними умовами експлуатації;
  4. профілактичне обслуговування (чистка, додаткове налаштування, заміна витратних матеріалів).