Телефон сервісного центру : (050) 428-73-93 або (067) 571-23-23
Сервісний центр
Ми подбали про те, щоб у вас було менше клопоту з обладнанням, яке вийшло з ладу. Тому більшу частину робіт з його доставки до авторизованого сервісного центру ми взяли на себе.
Крім того, ми прагнемо максимальної прозорості у взаєминах з нашими клієнтами. Тому будемо інформувати вас за допомогою SMS про всі етапи переміщення обладнання.
Основні етапи роботи з обладнанням, яке вийшло з ладу:
-
1. Ви повідомляєте про ситуацію, яка виникла, зателефонувавши на один з номерів Call-центру або телефон «Гарячої лінії», зазначені у верхній частині сайту і на сторінці «Контакти».
-
2. Наші менеджери аналізують отриману інформацію і приймають рішення про необхідність відправлення обладнання на сервісне обслуговування. Відбувається оформлення заявки.
-
3. Вам приходить SMS з реквізитами одержувача — нашої служби логістики. На вказану адресу Ви відправляєте обладнання, яке вийшло з ладу.
-
4. Представники нашої служби логістики отримують обладнання на пошті і відправляють його в авторизований сервісний центр.
-
5. До Вас приходить SMS про те, що обладнання доставлене на сервісне обслуговування.
-
6. Фахівці авторизованого сервісного центру проводять діагностику, в разі необхідності зв'язуються з Вами для уточнення претензій до роботи устаткування.
-
7. Проводиться ремонт техніки.
-
8. Товар упаковується і відправляється на Вашу адресу.
-
9. Ви отримуєте номер транспортної накладної для отримання обладнання на відділенні транспортної компанії.
-
10. Забираєте техніку і працюєте нею далі.